Friday, March 5, 2010

East Coast Punyer Shoot!!!


Marilah layan sikit gambar-gambar menarik yang sempat aku shoot..perjalanan yang syiiookkk dari Kuala Lumpur-Kelantan-Terengganu-Pahang-Kuala Lumpur.

Perjalanan merentasi 4 buah negeri di Pantai Timur ni,aku dan member-member kamcing aku haza,zaleman dan kamaruzzaman.Dengan berbekalkan my beloved Gen.2,kami ronda dalam masa 2 hari tau..haiyookk...jimat jenjalan ramai-ramai ni..RM150 seorang siap makan,minum,minyak,chalet lagi..

jom layan....















haiyook..betul ke apa yang aku buat ni..tetiba je..
;P

5 comments:

fakar said...

memang uashati dan berbaloi..

AnakPakZohar said...

ceh,dah pandai edit gambo kottt.... mcam poskad dah aku tengok...huhu

Faiz Raudha said...

tule aku tgk dah semakin maju abang aku nie,
nie aku rasa mcm nak beli camre cam along gak

mrsbad said...

pahang best!!:p

Anonymous said...

ape ade kat pahang....huhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...